måndag 31 januari 2011

Ha Long Bay

Idag har vi varit i Ha Long Bay. Jag måste säga att allt känns mycket bättre nu när Nhung har kommit hit. Hon pratar jättebra engelska och vi trivs kanonbra ihop! Vi är båda lika glada för våra föräldrars skull.
I Ha Long Bay var vi inne i en grotta. Kanonfin. Huong hyrde en stor båt bara för oss fyra som vi åkte ut med. På båten åt vi lunch som bestod av lite all möjlig seafood. Kanongott faktiskt! Haha, jag har upptäckt att jag gillar en del av maten men långt ifrån allt. Och så äter jag faktiskt ganska bra med chopsticks =)

Här i Vietnam är Facebook förbjudet så vi kommer inte åt det för regeringen har spärrat det. Ska se om jag kan be Andreas logga in på min FB och skriva att jag inte kommer åt den och att ni kan läsa här istället ;-)

Imorgon ska vi till nån by där dom gör silke. Sen ska vi gå i Hanoi och om jag försto det hela rätt ska vi tjejer klippa oss och fixa naglarna ;-)

Här kommer lite bilder från idag:

http://cid-e823f3a308af9330.photos.live.com/browse.aspx/Ha%20Long%20Bay

Bloggsidan vill inte va med och lägga upp bilder idag så jag har försökt göra ett album. Hoppas ni kommer åt det.

Ha en bra dag så hörs vi imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar