söndag 30 januari 2011

Jobbigt

Jag ska vara helt ärlig! Jag längtar hem som f**n rent ut sagt. Att åka hit till Vietnam känns bara fel just nu. Kanske blir det bättre när Huongs dotter kommer. Pappa och Huong är på väg till flygplatsen nu för att  hämta henne. Jag vet inte varför allt känns så jobbigt men jag saknar mina älsklingar så det värker i hjärtat och maten är jag inte jätteförtjust i. Huong är hur gullig som helst och jag är jätteglad för pappas skull!

Innan middagen idag fick vi massage. En helkroppsmassage och det var två tjejer som masserade mig samtidigt. Både vanlig massage och sen använde dom heta stenar. MEN, tyvärr, direkt efter massagen halkade jag och ramlade i en trapp (på massagestället, så det var verkligen direkt efter) och nu har jag jätteont i nacken =( Crap! Det gör ju inte direkt att man längtar hem till älsklings famn mindre...

Jag bor iallafall kanonfint. Här är rummet:

Rummet jag sa dela med Huongs dotter
Vi var och åt på en restaurang ikväll. Jag gillade "värmeplattan" till vårrullarna:
Här är pappa och Huong:


På restaurangen hade de livemusik och sångerskan kom fram och sjöng vid vårt bord och så fick vi varsin gul ros:


Det är bra resa men det känns bara fel ändå... Jag vill hem. Tur att man bara ska vara här en vecka. Imorgon ska vi till HalongBay (eller hur det stavas). Ska försöka lägga in bilder när vi kommer hem på kvällen.

Nu hoppas jag det plingar på Skype från älsklingen snart och sen ska jag nog kolla handbollsfinalen =) Internet är bra grejer!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar