onsdag 19 januari 2011

Sambo

Sitter i trucken på jobbet nu och funderar över vilken underbar vändning mitt liv börjar ta. Äntligen känns det som att alla pusselbitar börjar falla på plats.

Jag håller på och flyttar in till hjärtat! Det är underbart. Men min lägenhet blir kvar ett tag till, till sommaren iallafall.

Jag var på jobbintervju igår och det kändes bra. Det skulle vara helt underbart att få det jobbet. Det skulle vara lite som grädden på moset ;-)

Idag ska jag på vårdplaneringsmöte för morfar. Jag hoppas på att vi snabbt får en plats på ett hem.

Don't tell me it's not worth fighting for... <3 I'd fight for you... <3 Everything I do, I do it for you <3

1 kommentar:

  1. Kusin, Du är så jävla bra och bäst. När jag får ordning på mitt liv så vill jag ha kontakt med dig och alla andra släktingar som jag knappt känner.
    Men nu ska jag bara ta det lugnt och plugga för min riktiga mammas skull. Jag hoppas att Christer blir stolt över mig någon dag. Puss. (:

    SvaraRadera