måndag 10 januari 2011

Wieehoo!!

En hel dag på jobbet utan att magen strulade det minsta!!! Tack för det snälla mage! Nu var så god och ge mig några sådana dagar till =)

Idag har varit rakt igenom en kanondag på jobbet. Vi har haft lagom mycket att göra och jätteroligt.

Nu har jag satt på en tvättmaskin, mindre kul, och ska skriva en jobbansökan. Jag måste även åka och handla. Börjar bli tomt i kylskåpet. Ska bara komma på vad jag och hjärtat ska äta till middag... Varför ska det alltid vara lika svårt att komma på vardagsmat???

Pussel lever rövare här hemma som vanligt... Just nu håller hon på och river halva vardagsrummet... Tror hon löper just nu och då blir hon ju inte lugnare direkt. =(

Vinden på morfars lägenhet är tömd nu iallafall och det börjar ta sig för att kunna flytta honom. Kommer bli bra det där. Ska bli riktigt skönt att ha honom lite närmare =)

Nä nu ska jag ta tag i allt det där måste-görat.

Ha en bra dag! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar