torsdag 24 mars 2011

Fullbordansbrev

Oj, oj, oj vad länge sen jag skrev! Det går lite upp och ner hur ofta jag skriver beroende på hur mycket jag har att göra... :s

Vad gäller sorgbearbetningen så har jag kommit till sista kapitlet och ska skriva mitt fullbordansbrev och säga farväl. Känns som att det kommer bli tungt och jag drar mig för att göra det fast jag vill.

Jag kommer ju inte säga farväl till mina minnen av mamma, bara till allt jobbigt runt hennes död.

Min sambo är ett underbart stöd. Jag har börjat komma tillbaka till livet! Jag lever igen!

Imorgon åker vi till Tallinn på spa-kryssning med romantikpaket. :) Jag fick denna underbara present av min sambo i samband med alla hjärtans dag!

Jag behöver den vilan!

Ser fram enormt mot resan! Tack älskling!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar