tisdag 29 mars 2011

Tallinn!!

Vi har haft en underbar helg! Jag är fortfarande alldeles dåsig i skallen, så avkopplad blev jag! Jag behövde verkligen den här resan!

På vägen dit verkade det som vi blivit uppgraderade i hyttväg. Vi hade fått en svit med fönster rakt framåt så vi kunde se vart kaptenen körde ;-)

Väl där blev det lite strosande i gamla stan, bad och massage! Det var toppen att bara få rå om varandra en helg utan massa måsten!

Nu när jag samlat massa energi tänkte jag ta mig i kragen ikväll och skriva mitt fullbordansbrev för imorgon ska jag till terapeuten igen. Sen ska vi ha middagsgäster. Det ska bli trevligt.

Jag har haft några dippande dagar och saknat mamma massor. Oavsett hur mycket man bearbetar kommer saknaden aldrig att försvinna men den blir lättare att bära.

Jag kommer alltid sakna min mamma. Speciellt när jag tänker på att hon inte kommer va med den dagen jag gifter mig, eller när jag får barn. Den insikten är nästan den som smärtar mest. Jag kommer inte ha min mamma att rådfråga i några av livets viktigaste situationer. Men på nåt konstigt sätt lär man sig leva utan den man älskar. Jag vet inte hur men det går.



Vår hytt på vägen dit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar