fredag 22 april 2011

Våren är här!! =D

Hur underbart är det inte att sitta med laptopen i knät på balkongen i kjol och linne utan att va i närheten av att frysa!?

Fåglarna kvittrar, solglasögonen är på och det luktar sådär underbart av vår. Så man blir lite täppt i näsan ;-)

5dagars ledighet!! Kan ju inte bli bättre!

Imorgon är det den 23:e april. För de flesta är det bara påskafton i år, inget mer med det. Men för vår familj kommer det bli en lite tyngre dag. Min mormor skulle fyllt 83 år. Det är första födelsedagen sedan hon dog. Jag känner att jag klarar det ganska bra men hur ska det gå med morfar? Det är honom jag är mest orolig för. Vi ska åka dit och ta med honom till minneslunden, sen ska vi äta lunch innan vi åker hem med honom igen.

Sen på kvällen är vi bjudna till Andreas kompis på mat.

Nu ska vi iväg på vad jag tror är picknick =)

Hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar