lördag 31 december 2011

2011 blir 2012 på bara en sekund :)

Snart är det dags att ringa ut det gamla och ringa in det nya :) Det gamla är 2011 som varit ett väldigt händelserikt år för mig! Det nya är 2012 som är året då vi kommer bli föräldrar!!! Helt ofattbart!

För exakt ett år sedan satt jag alldeles tokig nykär med min älskade på en middag i Katrineholm och trodde väl aldrig för en sekund att vi både skulle flytta ihop, köpa nytt och bli med barn under det kommande året. Men precis allt det hände oss :D

2011 är året...

...då morfar flyttade in på ålderdomshem

...då jag flyttade ihop med mitt hjärta <3

...då vi blev gravida

...då vi (Andreas) totalrenoverade vår lägenhet

2012 är året...

...vi kommer bli föräldrar <3

...jag hoppas blir det bästa i mitt liv på många många år!!!

Året firas in med god mat och dryck i goda vänners lag! Det kan inte bli annat än bra!

Jag välkomnar 2012 med öppna armar!

2 kommentarer:

  1. Tack för din underbara blogg.
    Kram från Maritas mamma

    SvaraRadera