onsdag 22 maj 2013

Fru Sundkvist!

Nu är jag äntligen fru Sundkvist! Och dagen var helt perfekt! Lite småstrul men det får man räkna med ;-) Vi fick t.ex ta bandet som skulle lindas om stjälkarna på brudbuketten till att knyta klänningen istället då kemtvätten slarvat bort det riktiga bandet. Och så glömde vaktmästaren öppna kyrkdörren så pappa och jag fick öppna själva när halva ingångsmarschen var spelad :) men annars gick det bra! Bjuder på lite bilder:

Brudbuketten

Precis innan vi ska gå in i kyrkan

Vigseln

Nygifta <3

Vrålåket!

Puss på're älskling!

Bara ögon för varandra

Bara ögon för varandra

Puss!






Försök till badboypose! ;-)

Titanic!






Ringbyte!

Kyssen!

Min vackra make!

Jag då? Jag då?

Farsan! Ni har ju värsta åket!!!

Och jag är charmigast i stan! Mamma kan ju glömma att va sötast idag! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar