fredag 22 juli 2011

Nessebar, Bulgarien

Då har vi varit här 4 dagar nu då och man börjar faktiskt få ganska fin färg :)

Vår inledning på denna semester har varit sådär kan man säga...
Första kvällen lyckades jag ramla och skrapa hand och knä, andra kvällen blev Andreas magsjuk och igår kväll fick jag panikångest när vi skulle gå ut. :( Hmmm hoppas det är nog med skit nu.

Vi har inte gjort mycket alls faktiskt utom att sola, bada och äta. Får se om vi orkar ta tag i nåt annat längre fram.  :)

Här kommer lite bilder:

Helgrillad fisk och vitt vin *mums*
Andreas åt fisk i takpanna :)

Fisk i takpanna



Helgrillad firre :)
    

Lamm och rött vin :)

Ego :)

Visst ja! Det har hänt en tokbra grej till! Andreas lägenhet är såld till den nätta summan av 1 120 000 SEK!!!

Det blir fina renoveringspengar till nya lyan det :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning för kvällens middag. Får se var vi landar :)

Ha det bäst, det ska jag! Kramar!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar