tisdag 8 maj 2012

Fullgången!

Numera räknas liten som fullgången då vi är 37+2 på väg. Snart snart! Var hos sjukgymnasten idag för jag har så ont i ryggen. Fick akupunktur. I vissa fall kan akupunktur tydligen sätta igång förlossningen så jag hoppas väl på det men det känns tveksamt då allt känns som vanligt... Jag är så less på detta nu då jag mår skit! Förlamningen runt ögat har blivit värre så numera är jag heltidssjukskriven. Skulle i och för sig bara jobbat denna vecka och så tre dagar nästa vecka men ändå.. Har haft fikabesök idag och hon hade tagit med sig hallonbladste som tydligen ska kunna hjälpa det på traven att komma igång + att det ska underlätta läkningen. Sammanfattat ska det tydligen vara generellt bra för livmodern.

Nähä, tänk om man skulle ta och sticka lite på filten till bebben :) kram på er

Bilden tagen igår, 37+1

2 kommentarer: