fredag 14 december 2012

Ortoped

Klockan 13 har jag tid hos en ortoped för att gå igenom mina handleder. Får se vad domen blir.

Igår var det Lucia och det firade Alva med att vara tomtenissa:

Vi var på föräldragrupp och träffade andra härliga bebisar och deras mammor.

För 1,5 vecka sedan slutade jag amma dagtid. Det blev bara en kamp. Alva grät för att hon "inte hade tid" att äta och jag grät av frustration för att barnet inte åt men var hungrigt. Därför äter hon nu mat och flaska och vi är båda glada och nöjda :)

Dock kan det bli lite kladdigt vid lunch ;-)

Vägde och mätte mig igår :) -2,2kg och 1,5cm i midjan! Har ju inte kunnat träna pga förkylning men har minskat portionsstorlekarna nu när jag ammar mindre :)

Nu åka mot Södertälje och ortopeden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar