söndag 27 maj 2012

Hemma!

Igår kom vi hem. På vägen hem besökte vi först min morfar som är helt lyrisk över att ha fått barnbarnsbarn! Sen stannade vi till utanför Strängnäs Domkyrka för att se när en av mina bästa vänner kom ut nygift! (vi var bjudna men blev liksom svårt att gå då skruttan kom!) Gud va vackra dom var!!! Jag önskar dem all lycka och välgång i äktenskapet!

Första natten hemma har gått kanon! Vi gick och la oss vid 24. 3.30 vakna skruttan. Fick mat, ny blöja och lite pappamys då hon inte riktigt ville somna om. Nästa gång hon vakna var 6. Mat, blöja, mammamys i sängen! Sen mat en gång till vid 7. Sen dess har snuttan sovit ;-) är väl snart matdags igen! Men gud så mysigt det är att snosa bebis!!! Skulle kunna ha henne i sängen hos mig för alltid! <3

Sover gott bredvid mamma! <3

Idag är det mors dag! Min första mors dag när jag är mor!!! Men åååh vad jag saknar mamma just nu!!! Och inte blir det bättre av att mjölken runnit till och därmed har 3-dagars gråten gjort entré... Vet inte varför man grinar men grinar gör man och hopplöst känns det! Önskar att min mamma fått träffa sitt barnbarn! Men det går inte. Jag hoppas och tror att lillskruttan har två underbara skyddsänglar i form av min mor och mormor! Mamma, mormor, jag älskar er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar