måndag 12 november 2012

Fars dag och lite annat

Min symaskin mår dåligt! Skulle laga en av Alvas pyjamaser häromdagen när jag insåg att den är i akut behov av en service! Det går inte att sy med den! Så idag har jag varit hos Alvas fina gudmor och lånat hennes maskin för att sy hennes amningskudde :)

Igår var det Fars dag. Andreas första. Jag tror vi tog ganska väl hand om honom :) Han fick frukost serverad, kort och present (manschettknappar), han fick ett bad oh sen kom min far och jag serverade en trerätters meny med Halstrade pilgrimsmusslor till förrätt, Lammstek med rödvinssky till huvudrätt och min egenhändigt dekorerade Fars dags-tårta till efterrätt! Kolla in skönheten:

Var till läkaren med min trasiga mage idag också. Vi ska göra om undersökningen av tarmen jag gjorde för 2 år sedan och så ska det tas mer prover samt remitteras till allergienheten i Huddinge för att leta födoämnesallergier. Hoppas vi får någon ordning på det!!

När vi ändå är inne på ämnet läkare! På torsdag ska jag ÄNTLIGEN få träffa en sjukgymnast för ansiktet! Tjohooo!

Avslutar med att slänga in en bild på det finaste jag har:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar