torsdag 15 november 2012

Jag ÄLSKAR norrlänningar!

Skrev ju häromdagen att min symaskin är trasig. Men vet ni?! Nu är den hel! Tack vare en underbart trevlig herre på Skellefteå Symaskinsbutik! Ringde för att fråga vad han skulle ha för en service eftersom vi ändå ska dit vid jul. Då guidade han mig genom några enkla steg och vips så funkar maskinen igen! Han är min nya idol!

Har precis varit hos sjukgymnasten för ansiktet. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Hon ville ju då inte lyssna på mig. Hon sa att så här är det. Då sa jag att så är det inte för mig utan det blir sämre inte bättre. Jooo ALLA blir bättre. MEN INTE JAG! Tror vi höll på så typ 10 ggr. Hon ville inte lyssna! Väldigt frustrerande. Fick henne iaf att förstå att mina EMG-resultat inte varit helt normala så hon skulle ringa läkaren om dom. Enligt henne är jag såååå bra. Jo tjena! Just nu vill jag bara grina. Känns som att det aldrig kommer bli bättre för enligt sjukvården är jag ju återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar