onsdag 3 augusti 2011

8 dagar =)

Åter på svenska mark sedan igår natt! Resan har varit kanon!! Bulgarien rekommenderas varmt trots lite smärre magproblem hos oss båda varsin dag :(
Nu är vi hos Andreas föräldrar, vi kom hit idag =)

Nu är vi i Norrland och det ska fiskas!! Flugfiske, jag köpte ju t.o.m ett eget spö på flugfiskemässan iår.

Idag är det onsdag och på fredag är det slutgiltig inlämning på allt för kursen... GAAAAHHHH!!!! Det känns som att det kommer gå åt skogen men jag ska försöka iallafall!

Rubriken ja, 8 dagar, det är så länge som jag klarat mig utan nikotin nu =D
Det är inte lätt men jag kämpar på. Det SKA gå denna gången!!!

Nu är det dags att plugga lite mer så man kan lämna in på fredag och bli fri från skiten!

Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar