onsdag 24 augusti 2011

Två tunga dagar

Måndag och tisdag denna veckan har varit två av dom tyngsta dagarna på länge. Igår var jag t.o.m hemma från jobbet för att jag mådde dåligt. I magen känns det som en oroskänsla. Som att man är nervös fast tyngre på något vis. Sen huvudvärk och en känsla av "att peta på mig eller prata med mig och jag börjar stortjuta".

Så istället för att jobba igår tog jag mig samman och åkte in till stan för att klippa mig. Lite lätt rödgråten kände jag mig och det kändes verkligen som att ALLA stirrade på mig och visste att jag var ett psykbryt. Det var en av de jobbigaste tunnelbaneresor jag någonsin gjort. Men klippt blev jag och hem kom jag. Sen samlade jag ihop mig och åkte till bästa Marita! Hon tog med mig ut på en skritt-tur i skogen. Hästar kan verkligen göra underverk med människor! Under turen såg vi kantareller som vi åkte tillbaka och plockade när vi ridit klart.

När jag sen åkte och hämtade sambon vid Gotlandsfärjan mådde jag lite bättre :)

Jag kan inte säga att jag mår bra idag men jag mår mycket bättre än igår.

Idag har vi tillträde på lägenheten! Som jag längtat! :)

Jag förstår bara inte varför jag inte kan må bra?!? Jag har allt jag vill: en helt underbar sambo, vi ska flytta till en underbar lägenhet, jag trivs på jobbet osv. osv. Jag borde helt enkelt må bra! Jag fattar inte! Någon annan som gör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar