torsdag 3 januari 2013

2 gånger på 3 dagar

har jag fått välbehövlig egentid och tränat. Jäklar vad bra jag mår! Just nu värker kroppen av träningsvärk men jag njuter!!! Blir vila en dag eller två och sen ska vi se om jag inte kan komma iväg igen. Vill ju va en smal och fin brud (och gärna kunna stänga brudklänningen) :) Dessutom tror jag att jag kommer få mindre ont i kroppen vartefter jag blir starkare. Hoppas hoppas!

2 kvällar nu har jag lagt massor med tid på bröllopsinbjudningarna. Och snart är de äntligen klara. En kväll till sen så.

Ikväll provade jag också att laga mat i lergrytan vi fick i julklapp (som jag önskat oss). Blev gott. Dock måste jag vara noggrannare med att få stektermometern i mitten så man slipper skära upp köttet och inse att det inte är klart...

Alva är förkyld och nätterna är stökiga. Jag är inte van! Vi har haft en dans på rosor hittills... Nu ska jag försöka blunda lite innan damen vaknar igen :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar