tisdag 5 mars 2013

Long time no see

Nu var det en stund sen jag skrev sist...

Mina handleder är inflammerade och jag är ordinerad antiinflammatorisk 2ggr/dag och handledsskydd dygnet runt i 2 månader. Sen får vi se vad som händer. Det är inte opererbart.

Den här söta mössan har jag stickat till Alvas gudmors son :)
Vikten har fortsatt neråt och jag väger nu 8kg mindre än på inskrivningen på MVC! Jag har börjat MammaFitness Magcoaching. Det är skitbra men just nu tryter min motivation. Jag är småförkyld och vaknade med migrän imorse :( Men jag kämpar på! Brudklänningen satt perfekt för 2kg sen ungefär så det finns en risk att den är för stor nu/snart! Hoppas den går att sy in!
Jag har varit och fixat pass till mig och Alva också. Nästa helg ska vi till Riga. Kändes ju nödvändigt att fixa nytt pass då jag ska byta namn om 2,5 månad... Men men. Bara att skaffa nytt igen då...
Igår fyllde jag 26 och idag fyller Andreas 31. Så på lördag kommer det lite vänner och fikar. Till dess ska det bakas bullar och göras en tårta. Jag fick en pangpresent av Andreas! Vi ska iväg och skjuta pistol! Det kommer bli coolt!
Jag är inne i en sakna-mamma-period... Förhoppningsvis går det över snart. Önskar bara att hon hade fått träffa Andreas och Alva och vara med på vårt bröllop...
Nähe, om man skulle ta och kliva upp ur badet och ta sig till soffan och glo på sitcom-tisdag på femman. Hejdå!

Tuffingen i vagnen idag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar