måndag 28 februari 2011

28 februari

Idag är både en bra och dålig dag. Jag lämnar nycklarna till min lägenhet och blir sambo på riktigt! Pappa lämnar nycklarna till morfars lägenhet! Så skönt att flyttarna är klara!

Stort tack till Sirpa, Tobias, pappa, Maja, Maria och självklart min älskling Andreas! Utan er hade jag inte grejat detta!

Det dåliga med denna dag är att jag ska på magnetröntgen av tunntarmen. Eller det är väl bra i sig men jag får inte äta!!!! Gaaahhh, håller på att bli galen av hunger!

Uppföljningsmöte på mitt arbetsprov idag. Gick efter omständigheterna bra. Vill vara på jobbet 100 % men inte så jäkla lätt när det händer massa skit hela tiden... Hoppas det blir bättre nu.

Börjar iallafall bli frisk från min förkylning som tydligen var influensan enligt läkaren.

Vad gäller min bearbetning av förlusten av mamma så går det framåt. Jag ska skriva mitt fullbordansbrev. Allt känna bättre men jag har sjukt tunga dagar ibland när jag saknar mamma hysteriskt och bara vill gråta. Jag önskar att hon var här.

Om en halvtimme ska jag lämna ifrån mig nycklarna. Ikväll blir det god mat och massa mys med älsklingen. Lite uppackande av flyttgrejer ska det väl också bli.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar