fredag 4 februari 2011

Phu Quoc

Igår kom vi till den lilla ön Phu Quoc i södra Vietnam. Vi bor på ett jättefint hotell som ägs av Huongs kompis. Igår låg vi på stranden en stund och sen åt vi middag och sen var det natti natti.

Solnedgången igår var helt underbar:
Idag har vi spenderat hela dagen här:
Det har varit lite blåsigt men ändå varmt och skönt. Vi såg en del maneter idag. Både pappa och jag fick varsin på fötterna men de verkade inte brännas iallafall. =) Både lunch och middag intogs på hotellets restaurang för allt är stängt pga Tet-holiday.

Efter middagen gick vi till hotellets SPA och jag och Nhung tog varsin massage. Imorgon innan vi åker tillbaka till Hanoi ska jag på ansiktsbehandling =) Sånt är billigt här =)

Lägger upp en fin bild på min vackra "baby-sister" också:


Men nu är det dags för sängen så man orkar upp imorn bitti.

Natti natti!

(Skickar en liten puss till min älskade där hemma! Åhh vad jag längtar efter att träffa dig!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar