onsdag 18 juli 2012

Produktiv dag :)

Idag har varit en riktigt produktiv dag! Jag bestämde igår att jag skulle laga mat åt oss idag! Dagen började segt men efter lunch tog jag och Inger en promenad till Coop och handlade. Sen började jag på middagen. Marinerade köttet och skar upp grönsakerna. När det var klart bakade jag nötmaräng till en tårta till dopet på söndag:

Under gräddningstiden började jag sy en amningskudde till en vän. Här är innerkudden på g:

Innerkudden klar:

Yttertyget tillklippt och under sömnad:

Dragkedja på g:

Klar!

Alva har fått doppa fötterna på hällan idag, sötnöten:

Känns som jag hunnit mycket idag trots att dagen började segt. Mycket nöjd med mig själv! Får se vad morgondagen innehåller, kanske åka och titta på bilar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar