måndag 16 juli 2012

Vackert väder och massa mys!

Idag har vi haft kanonväder! Dagen började med att vi åkte och lämnade vår bil för felsökning.

När vi kom hem var det så bra väder att vi la Alva på en filt i skuggan utan blöja att sprattla en stund :) Jag tror nakenfisen uppskattade det ;) Sen sov jag och Alva på filten i skuggan! Mys!

Nu ikväll har vi gått en promenad på ca 7,5 km. Oj va jobbigt det var!!!

Imorgon ska Andreas och hans pappa iväg och fiska och jag och svärmor ska gå på stan och ta en redig promenad igen :)

Nu ska jag SOVA!!! Natti! ;)

1 kommentar:

  1. duktig du är som tog en lång promenad! jag fick också till en på 1,5 mil men förkylning och dåligt med sömn resulterade i en 4 timmars "powernap" inge bra, superpigg nu!

    Mysig bild på er!
    kram

    SvaraRadera