tisdag 14 augusti 2012

Jakten på THE One!

Nu är jakten på DEN klänningen till bröllopet officiellt igång. Det är ju faktiskt bara 9 månader kvar. I lördags besökte jag en butik och provade lite klänningar och idag ska jag besöka en annan. Just nu är det i och för sig mest för att testa vilken modell jag passar i. Förhoppningsvis så ska jag gå ner 10 kg till innan det är dags :)

10 kg på 9 månader borde inte vara ett problem. Bara skärpa sig med godis, kakor och motionen.

Jag kan knappt fatta det. Jag ska gifta mig. Det låter så stort. Men egentligen är det ju större att få barn och det är ju redan avklarat. :)

Men nu är vi iallafall i full gång med planeringen. Det kommer inte komma några bilder på potentiella klänningar då Andreas inte får se den innan :) Det närmsta att göra är väl att boka bröllopsnatten. Kyrka, lokal och fotograf är redan klara. Färdmedel från kyrkan ska bokas också. Och bestämma layout på inbjudningarna :)

Nej nu ska jag bada klart och sen ta hand om min idag igen snälla och glada dotter :)

Sitter i babysittern nedanför badkaret och väntar på mamma :)

1 kommentar: