onsdag 1 augusti 2012

Storstädning!

Idag har jag varit fruktansvärt duktig och städat hela lägenheten! Jäklar vad trött jag är nu!

Numera får Alva och jag klara oss själva på dagarna för Andreas började idag jobba igen efter pappaledighet och semester. :)

Det kommer gå galant tror jag! Idag körde vi städning, imorgon är det playdate (omskrivning för att vi mammor ska få snacka skit för ungar på 2 månader lär ju inte leka så mycket :p) med en annan bebis som är ungefär lika gammal :)

Idag kom babygymmet jag beställt. Tar nog ett tag men snart kommer hon väl på att man kan leka med dom där prylarna som hänger "i vägen" :p

Imorgon kväll ska vi hämta nya bilen!!! Wiiee!

Nu ska jag koppla av med Alva på magen i soffan och njuta av vår nystädade lägenhet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar