fredag 14 januari 2011

Framsteg!

Jag har äntligen börjat göra enorma framsteg! Mycket är hjärtats förtjänst. Jag har börjat känna mig trygg i nuet och kan börja göra upp med det förflutna. Jag har t.ex bestämt mig för att göra mig av med massa gamla grejer. Jag får ju inte mamma tillbaka för att jag har saker kvar.

Morfar är ganska risig nu så det blir ingen egen lägenhet för honom. Vi måste hitta någon annan lösning på det... Just nu ligger han på sjukhus efter att han ramlat hemma. Jag känner att det börjar bli lite mycket med morfar nu. Men pappa och hjärtat är mina änglar och hjälper till! Ni är toppen!

Magen krånglar till och från. Ska på MR av tunntarmen snart.

Allt börjar så smått reda upp sig nu.

Nu ska jag vara lite självgod: Jag är så j*vla stolt över mig själv som kommit såhär långt! Fy fan vad jag är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar