lördag 25 december 2010

Juldagen

Lägenheten blev färdigstädad till julafton och maten blev klar.

Julafton firades först hemma hos morfar med pappa med lite mat och Kalle Anka. Sen åkte far och jag hem till honom och åt lite till och tog en julöl och en julsnaps. Jag kommer aldrig lära mig dricka snaps för övrigt... :p

Jag fick kanonbra julklappar :) Av morfar fick jag 3000 SEK och av pappa har jag redan fått en Vietnamresa. Vi åker 29 januari :)

Idag sitter jag ensam i min lägenhet. Eller ensam och ensam jag har ju Pussel! Men jag saknar lite mänskligt sällskap. Det är lite jobbigt att vara ensam under julhelgen. Jag saknar mamma och mormor. Det känns tomt.
Storhelgerna är alltid jobbigast. Storhelger och födelsedagar. Kan man inte bara hoppa över dem?

Blev lite sill och paté och smörgåsar till middag idag. Tur att jag älskar julmat!! =)

Jag vill att mitt <3 ska komma hem! Saknar dig!

God fortsättning till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar