tisdag 21 december 2010

Oj, över en vecka sen senast ;)

Det har hänt en del i mitt liv sista veckan. Morfar har bestämt sig för att inte flytta in till mig. Så just nu letar jag febrilt efter en lägenhet åt honom. Jag har träffat en underbar kille som jag spenderar en del tid med (antagligen därför inget blivit skrivet här ;-)... ). Jag har börjat jobba 75% och det känns kanon. Nästa vecka går jag upp på 100%! =D

Jag fick en utmaning i en kommentar att jag skulle skriva 3 bra saker från i år och 3 bra saker jag hoppas på inför nästa år. Jag tror det var så iallafall. Om vederbörande kan vänta nån vecka så kommer det komma en sammanfattning av bra och dåliga saker med 2010 samt mina förväntningar på 2011. En sådan skrivs alltid lagom till nyår ;-).

3 dagar kvar till jul. Hmm, det enda jag gjort är att lägga in sillen. Känns som jag har en del att göra resterande dagar ;-).

Ska försöka uppdatera lite med bilder hur det går här hemma.

Nu är det iallafall dags att sova så jag orkar med morgondagen!

God natt! <3

2 kommentarer:

  1. Med mig på andra sidan landet kanske du får tid över till både blogg och matlagning.
    Sov gott! <3

    SvaraRadera
  2. Kanske ;-) men hade varit roligare att göra det med dig :)

    SvaraRadera