torsdag 25 november 2010

Anledningen till denna blogg...

Anledningen till att jag skriver här och försöker vara så öppen som möjligt är att när min egen mamma dog för drygt tre år sedan googlade jag som en tok för att hitta nån som gått igenom samma sak för att hitta tröst i att jag inte var ensam. Jag hittade NOLL! NOLL! Sorg och smärta verkar vara tabubelagt att skriva om. Jag förstår inte varför? Det är naturligt, det är något vi alla kommer möta i livet.

Jag skriver öppet och ärligt i den här bloggen om mina känslor och handlingar i och med förluster i mitt liv och hur JAG hanterar det. Detta är inget som kommer fungera för alla men förhoppningsvis fungerar det för mig.



Om ni vill läsa om mig från början ska ni börja att läsa på:

http://jenniebirgitta.blogg.se och http://mammassnosa.blogg.se

Det är där historien börjar. Denna blogg är min berättelse om vägen tillbaka. Hur jag försöker resa mig om och om igen trots nya motgångar. Jag hoppas att ni kan få någon hjälp av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar