lördag 27 november 2010

Kattens dag!

Idag har jag varit på Kattens dag i Strängnäs. Min lilla Pussel har blivit bedömd av en domare! Domaren tyckte att hon var kanonfin! Min Pussel det! <3

Min Pussel fick en egen bur i utställningen fast hon inte skulle va där ;-)

Pussel på upptäcktsfärd :)
Domaren tyckte att jag ska kastrera henne och ställa ut henne som huskatt. =) Funderar på iallafall på saken :) Sen fick jag kattmat och kattsand för att jag passade Hélènes katter. Hon har brittisk korthår så dom var där för att visa rasen. Hélène var tvungen att åka iväg för hon skulle på dop. Min kisse var en livlig liten rackare i buren som blev lite av barnens favorit då hon lekte med sina leksaker och var väldigt social. Men jag måste nog säga att hon hade absolut bästa platsen, hon såg rakt in till fåglarna! Snacka om katt-tv live! =D

Just nu ligger min bebis och sover bredvid mig i soffan. Mamma funderar också på att titta nära på kudden.

Får skriva mer imorgon och hoppas att jag fått lite mer bilder skickade till mig då som jag kan lägga ut!

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar