tisdag 30 november 2010

Lussekatter!!

Dagen började med att jag fick gå upp i svinottan för att pappas bil skulle till Volvo i Strängnäs. När jag lämnat in den fick jag låna en demobil så jag kunde åka till morfar. När jag kom dit gjorde jag frukost åt honom sen gick jag och väckte honom. Det blev uppskattat.

Det var ett par och tittade på morfars lägenhet idag också. Tyvärr vill dom inte ha den förrän 1:a mars isådanafall. Vi som hade hoppats få den uthyrd tidigare.

När jag kom hem blev det lussekattsbak!

Deg för jäsning...

...Utbakning ;-)...

...In med dom i ugnen...

... och vips var det färdiga lussekatter :)
Nu har jag avnjutit en varm lussekatt med ett glas kall mjölk! Mumma!
Min katt är dock lite konstig, hon gillar lussekatter... Hmm undra hur bra det är för små katter...

Dags att åka och handla innan det kommer vänner hit för att äta lite.

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Vilka snygga lussekatter! Ser riktigt proffsiga ut gumman =) Hoppas det gått bra med jobb idag, ska iväg och jobba själv i kväll och imorgon kväll. Vi får höras av och fika kanske på söndag? Kram kram

    SvaraRadera