lördag 27 november 2010

Vilken vinterdag!!!

Idag har det varit en sådär alldeles underbar vinterdag när temperaturen börjar krypa ner mot -10 grader och snön börjar knastra under skorna och glittra i solen. <3

Jag kan inte hjälpa det men jag bara älskar det! Det är nu man förstår varför man bor i Sverige. Varmt och skönt på sommaren med sol och bad och så dessa underbara vintrar!

Idag har jag börjat städa lite smått här hemma. Måste göra i ordning för min morfar ska flytta in här snart. han klarar sig inte själv längre och jag har inte hjärta att sätta honom på ett hem.

Imorgon kommer jag ha fullt upp. ska ta med Pussel till Kattens Dag i Strängnäs och se om någon domare vill titta på henne. Vi tror att hon är vanlig bondkatt men kan ju vara kul att se vad en domare säger om henne. =)

Funderar på om jag borde bada kattstackarn eller om det räcker med att hon badade häromdagen?!?
Hmm, får kolla hur hon ser ut och ta beslut utifrån det. =)

Så nu ska jag ta en titt på katten och sen på kudden! Natti alla!


Utsikt över gården från min balkong en kväll som denna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar