onsdag 10 november 2010

Samtalsterapeuten

Idag har jag varit hos samtalsterapeuten för sorgbearbetning igen. Jag hade inte gjort min läxa för det har varit så mycket annat.. Inte bra men hon sa att det inte gjorde nåt. Att jag ska ta allt i min takt. Men jag ska ändå komma dit.

Jag har haft huvudvärk i 3 dagar nu. Kanske är det för att min kropp äntligen börjar slappna av. Jag vet inte men det känns som att jag håller på och få migrän.

Sakta börjar jag förstå hur nere min kropp varit. Jag börjar förstå vad sorgen har gjort med mig. Jag har inte levt, jag har låtsats leva. Min kropp och mitt psyke har fått ta smällen. Nu äntligen håller jag på att lära mig vad det innebär att LEVA! Det tar tid men det kommer.

Min mage strular fortfarande till och från. Mest smärta nu. Jag var på healing häromdagen. Hon som skulle heala mig kunde inte ens ta på min mage för det var så mycket energier där. Ett nytt försök någon annan dag.

Dags att natta datorn. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar